Wij doen onze uiterste best u naar tevredenheid te helpen. Indien u niet tevreden bent. Laat het ons dan weten. U kunt uw klacht kenbaar maken bij de behandelaar, de balie, telefonisch opnemen, via de website, of e-mailen naar info@whiteline.nl.
Wij zullen ons best doen om uw klacht zorgvuldig met u te bespreken. Mogelijk is er sprake van een misverstand en kan dat in een gesprek opgelost worden. Het is ons streven om uw klacht samen met u in goede harmonie op te lossen.
Maandag | 08:00 - 17:00 uur |
Dinsdag | 08:00 - 17:00 uur |
Woensdag | 08:00 - 17:00 uur |
Donderdag | 08:00 - 17:00 uur |
Vrijdag | 08:00 - 17:00 uur |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
We zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 17:00 uur.